ŻÓŁW Pościel dziecięca

199.00 zł

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU: W MAGAZYNIE



Pościel Żółw zaprojektowana by Twoje nowonarodzone dziecko lepiej zasypiało i budziło się zaciekawione światem.

To 100% bawełna organiczna z przędzą potwierdzoną certyfikatem GOTS, powoduje, że Twoje dziecko łatwiej zasypia. Jest nie tylko bardziej trwała, ale przede wszystkim milsza w dotyku, bardziej miękka, ponieważ włókna pozostają w naturalnej postaci, bez ingerencji środków chemicznych.

Do 3 miesiąca życia Twoje dziecko reaguje na duże kształty w czerni i bieli.

Projekt „Żółw” został opracowany z psychologami dziecięcymi, aby budzić zainteresowanie niemowląt. Niemowlak widzi tylko takie kształty i kontury, które potrafi dostrzec.

Pościel „Żółw jest starannie wykończona końcówkami sensorycznymi, lamówką oraz ma dużą metkę, którą Twoje dziecko jest w stanie łatwej chwycić.

Produkt jest szyty ręcznie, z najwyższą dokładnością i z wykorzystaniem najlepszych jakościowo, certyfikowanych materiałów.




Wymiary:

Poszewka na poduszkę: 62 x 42 cm
Poszewka na kołdrę: 137 x 102 cm
Pościel przeznaczona dla dzieci od 0 do 3 roku życia.

Skład:

Materiał: 100% bawełny organicznej najwyższej jakości, której przędza posiada certyfikat GOTS, bardzo wytrzymała tkanina 125g/m2
Nadruk: bezpieczny dla niemowląt, nie zmienia swoich kolorów nawet po wielokrotnym praniu
Końcówki sensoryczne: 100% bawełna organiczna, welur
Wiązanie: bawełniane troczki.
Wykończenie: taśma z wypustką.



Jak dbamy o pościele NOGISTONOGI?

• Pierzemy w pralce , w temperaturze 30°, program delikatny - max. 800 obrotów wirowania
• Prasujemy tkaninę bawełnianą w temp. do 110°
• Nie stosujemy wybielaczy
• Nie suszymy w suszarce bębnowej
• Pierzemy przed pierwszym użyciem (zalecane)
Należy stosować pod nadzorem osoby dorosłej - jak wszystkie produkty przeznaczone dla niemowląt i małych dzieci.


Produkt zostanie wysłany w ciągu 3 dni roboczych. 

korzysci 2

NOGISTONOGI

Marka Nogistonogi jest skrupulatnie przemyślana na każdym etapie jej tworzenia. Projekt opakowania, jak każdy inny etap był dla nas bardzo ważny. Zależało nam, by to opakowanie odzwierciedlało charakter marki i było estetyczne.