NogiStonogi. ŚPIWOREK ORGANIC– kolekcja ARBUZ

199.00 zł

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU: W MAGAZYNIE



Śpiworek ARBUZ został opracowany z psychologami dziecięcymi, jako sposób na to, by Twoje półroczne dziecko lepiej zasypiało a rozbudzone było zaciekawione światem.

Nasze śpiworki to w 100% bawełna organiczna z przędzą potwierdzoną certyfikatem GOTS. Jest ona nie tylko bardziej trwała, ale przede wszystkim milsza w dotyku, bardziej miękka, ponieważ włókna pozostają w naturalnej postaci, bez ingerencji środków chemicznych.

Projekt ARBUZ został opracowany z psychologami dziecięcymi, aby budzić zainteresowanie półrocznych dzieci otaczającym ich światem. Twoje dziecko w tym wieku już widzi kolory, potrafi odróżnić kształty, zaczyna je rozpoznawać.

Produkt jest szyty ręcznie, z najwyższą dokładnością i z wykorzystaniem najlepszych jakościowo materiałów.

Wymiary:

88 cm x 58 cm, do 24 mies.
Śpiworek przeznaczony dla niemowląt od 3 do 24 miesięcy.

Skład:

Materiał: 100% bawełny organicznej, której przędza posiada certyfikat GOTS, bardzo wytrzymała dzianina, single jersey 190 g/m2

Wypełnienie: antyalergiczna oddychająca włóknina silikonowa nie zbijająca się podczas prania 100% poliester, 100g/m2

Nadruk: bezpieczny dla niemowląt, nie zmienia swoich kolorów nawet po wielokrotnym praniu

Końcówki sensoryczne: 100% bawełna organiczna, welur

Zapinanie: napy Nickel free wysokiej jakości YKK, suwak dwustronnie rozpinany YKK podszyty dodatkową ochronną zakładką przy końcu

Jak dbamy o śpiworki NOGISTONOGI?

• Pierzemy w pralce , w temperaturze 30°, program delikatny - max. 800 obrotów wirowania
• Prasujemy dzianinę bawełnianą w temp. do 110°
• Nie stosujemy wybielaczy
• Nie suszymy w suszarce bębnowej
• Pierzemy przed pierwszym użyciem (zalecane)

Należy stosować pod nadzorem osoby dorosłej - jak wszystkie produkty przeznaczone dla niemowląt i małych dzieci.

Produkt zostanie wysłany w ciągu 3 dni roboczych.
korzysci 2

NOGISTONOGI

Marka Nogistonogi jest skrupulatnie przemyślana na każdym etapie jej tworzenia. Projekt opakowania, jak każdy inny etap był dla nas bardzo ważny. Zależało nam, by to opakowanie odzwierciedlało charakter marki i było estetyczne.